16. en bild som gör mig lycklig.


Postat av: ylva

speciellt den översta bilden var jättehärlig!

2011-10-03 @ 21:41:56
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/
Postat av: Petra

Skit fina bilder! :)



sv: Okej, va tråkigt att det inte blev som du tänkt dig med den gråa. Är ju alltid trist när det skiter sig. Är hon ute på foder nu eller har du sålt henne? Tänkte eftersom du skrev att du ev. skulle prova igen.



Haha, så ful ser han ju inte ut :P Eller det kanske bara är jag som är skadad med min tjocka ponny och tycker dom flesta ser snygga ut i kroppen ;)



Det va ehrlichia han hade, haha, skrev bara fästingsjukdom för jag inte orkade kolla upp hur det stavades :P Men det va verkligen en mardröm... Han blev hur dålig som helst, hade över 40 graders feber, balanssinnet va rubbat, och hade satt sig på typ muskler och nerver, vi va tvungna att stötta honom hela vägen ner till stallet från sommarhagen, annars hade han ramlat omkull.. Och det tog verkligen hundra år att få ner honom, han kunde knappt röra sig. Men som tur är så svarade han på behandlingen väldigt fort. Fick bo hos farbror doktorn i några dagar och få dygnet runt tillsyn, bra att han har egen gård :)



Haha, jaa det är ju helt sjukt att tänka att man är så gammal då! Eller du då :P Bengan är ju lite yngre än Max ;) Och han är ju shettis så det är ju inte omöjligt! :) Om Max blir 30 då är jag, hmm.. 36 år! Men det låter ju helt sjukt det med :P Vore hur tacksam som helst om han skulle få vara frisk och leva så länge, inte för jag tror det, men man kan ju alltid hoppas! Vet inte vad jag skulle göra utan honom.



2011-10-03 @ 23:03:12
URL: http://hovarotassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: