ytterliga ett svar.

Hanna G
Hej du.
Jag förstår vad du menar men av bilderna att döma ser de inte så bra ut. Och för att få kalla sig unghästutbildare skall man ha gått hippologen. Men förhoppningsvis är de bättre i verkligheten.

-

Hej Hanna!
Det som bedöms är fyra ridbilder från ett 45 minuters ridpass som jag desutom klargjorde att det inte kändes bra i DETTA inlägg. Förövrigt kallar jag mig inte unghästutbildare utan jag skriver om unghästutbildning. Det är ju precis det jag skriver om, somliga skriver om tävling och träning, andra om mode, andra om bakning. Jag skriver om hur jag utbildar min shettis till körponny och dressyrhäst på töm och hur jag för tillfäller sätter igång storhästen jag har på försäljning åt en kompis. Båda två är i åldern fyra år dvs unghästar och som utbildas. Svårare än så är det inte, men utbildare är jag inte och inte påstått.

-

Och förövrigt är jag nyfiken, till synden. En kommentar med "det ser inte bra ut" eller "du kan inte rida" ger inte mig särskilt mycket. Skriv då istället VAD det är som är så hemskt så att jag istället blir medveten om problemet.

Många saker jag vet att jag gör fel skrev jag inte i inlägget efter som att jag vill se om folk ser samma saker som jag. Så mycket är jag medveten om, till exempel som Ohjuliet skrev; vinka upp händerna. Och det jobbar jag med, hela min sits är ett aktivt arbete. Mycket pågrund av mitt ryggproblem och hemska värk jag har men också slarv för att jag "glömmer".

Postat av: tovearvidsson

super fin blogg :D diggar den lila färgen.

chekka gärna min blogg.

ha en fin kväll :)

2011-10-21 @ 21:04:29
URL: http://tovearviidsson.blogg.se/
Postat av: Michelle

Super mysig blogg(:

2011-10-21 @ 21:48:29
URL: http://ponnybrudarna.se
Postat av: Petra

Men suck säger jag bara, angående dom kommentarerna som du hade fått. Klart att man kan ge kritik men man kan uttrycka sig på ett annat sätt. Eller kritik och kritik, bättre att ge tips och råd istället. Dessutom håller jag med dig, att döma någon utifrån några bilder är ju helt sjukt, det är några sekunder det handlar om sammanlagt. Rider dom perfekt varenda sekund av ett ridpass? Troligen inte. Och alla har vi väl brister. Nä det här är ju ungefär i klass med det som vi diskuterade förut..



sv: haha shit, 31000.. men iofs sadlar är ju svindyra så varför skulle selen vara billigare egentligen. Tror det som du har kollat på nog blir jätte bra, och som sagt bra att det är anatomiskt också, det blir nog skönt för lille Bengan :)

2011-10-21 @ 22:20:40
URL: http://hovarotassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: