Tömkörnings film

Ja, jag kan fixa en sån på torsdag om ni ger mig 5 kommentarer ;) Det borde ni kunna ge mig tycker jag!

En annan grej, inte för att låta bitter eller så men...
- Reklam kommentarer tas bort direkt.
- Jag gör inga BlogLovin byten, följ mig om Du gillar min blogg för jag följer Din om jag gillar den.



Annars gör jag som med Sussi, stoppar dig i en BH låda.

Postat av: Anna

Jag undrar om du skulle kunna göra ett inlägg med bra tips vid tömkörning. Vad ska man tänka på? Några bra grundläggande övningar vore också kul^^

Din blogg och riktigt bra och intressant att läsa, tummen upp!

2012-01-10 @ 20:35:09
Postat av: alice

såå söta katter :')

2012-01-11 @ 20:38:56
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: Lisbeth Ingvarsson

Lite sent att lägga in här för att få ihop fem inlägg för tömkörningsfilm... ;-) Men det hade varit skoj!

2012-02-24 @ 18:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: