Alligator city.

Förlåt så himla mycket, för här har det vart dött! Och här kommer den obligatoriska ursäkten:
- Helgens inlägg uteblev på grund av tekniska fel kom jag fram till i söndags.
- I går hade jag jordbruket i skolan och förmiddagen bestod av att väga åkerbönor och eftermiddagen åt att leda bångstyriga kor till en förbannelse så när jag väl fick tid vid datorn så vilade jag pannan mot tangentbordet och sov (;

Men inget har egentligen hänt på Mellie fronten, hon longerades och hand tränades i lördags och kan inte säga annat än att hon skötte sig riktigt bra. I söndags och igår var hon ledig efter som att jag tyckte hon började kännas lite trött.

En himla balansgång mellan för lite och för mycket, magkänslan följs slaviskt!

Idag däremot står det löshoppning på schemat för våran fantastiska tränare! Ska bli riktigt roligt att se hur hon sköter sig efter som att det är mer än en månad sedan hon fick hoppa av sig senast.

Vad har du gjort i helgen?

(Oredigerad bild på en tuff brud som är rädd för vatten)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: