Bu & Bä

Idag blir det hiss och diss av stövlar.
HISS:

De Niro Boot stövlarna Agusto är klassisk, ren och jävligt snygg!

The Rose heter denna as snygga stöveln, också från De Niro Boot. Dock skulle jag ha de röda detaljerna i svart efter som att jag inte tycker att de röda detaljerna är snygga eller stilrena.

DISS:


Jag ser dom över allt, i många ridbloggar och jag kan inte för allt i hela mitt liv förstå vad som är snyggt med dom?! Millenium Ramses 3 från De Niro Boot. De är G R Ä S L I G A !


Millenium Galaxy stöveln från De Niro Boot, skaftet är sjukt snyggt, enkelt och rent. Men vad hände i foten? DOM KORSADE EN SNYGG STÖVEL MED ETT PAR GYMPASKOR! Herregud, måste vart en galen personalfest.

Håller ni med eller tycker ni tvärt om? (;

Postat av: alice

så mycket finare irl :D

2011-04-15 @ 17:43:20
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: