Telling the world.

*Gäsp*

Blev inte mycket sömn inatt, städade hela min lilla lägenhet i timme inatt! Gjorde fint i stallgarderoben och rensade lite. Gud, är fruktansvärt köp sugen på nya kläder, schabrak och lindor så det är galet! Kommer en liten önskelista senare idag med mängder av saker jag skulle vilja ha :D

Idag står det fotografering på listan, ska bli porträtt fotografering med mig och Mellie till den nya headern efter som att jag bara har gamla mobil bilder och det är varken snyggt eller ger ett proffsigt intryck!
Kan inte bestämma mig om jag ska testa att knoppa henne ellr om jag ska behålla hennes ostyriga look.
Vad tycker ni? Busig vs. elegant?


Efter det ska jag och Linda rida upp till ridhuset, ska bara latcha runt lite och se så att hon sköter sig. Lite enkelt bara.

(Jag och Mellie)


Postat av: HB

BUSIGT :D för vill bli chockad på 3års ;)

2011-04-01 @ 13:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: