Helgen...

är över och nu har jag invensterat i en kamera och internet så nu finns det inga ursäker till övers.

Och helgen har vart osanorlikt bra med sushi, gott vin, mängder av kaffe o bakelser samt lite festligheter på min gamla skola i Gamleby. Jo men de gamla takterna sitter kvar, nog minns jag hur man festar i äkta valsta anda!

Men kaos det har vart hemma i Ottenby ska du veta, det åskade som tusan natten till söndagen och min stackars hästvakt är inte särskilt hästvan och hästarna hade panik o helt plötsligt var de inne i stallet (och jag hade inte en susning om vem som tagit in dom) och dagen efter skulle de ut o min barnvakt vågade inte ta ut Mellie oh herre min gud. De kom ut tillslut och jag kunde andas ut!

Imorgon mina kära läsare kommer inlägget om hur stallet ser ut och sen rullar schemat över dagens inlägg in på löpande band. Härligt!

Morsning korsning!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: