Bus i ridhuset.

Åkte till stallet efter jobbet idag för att pussa på min lille skit. Blev lite flumm i ridhuset med hinder.
Ja Bengan hoppade för första gången idag, han förstod inte riktigt vad det var för mening med det haha!

Men där sprang vi runt, Bengan var ganska ofokuserad så dagen till ära var jag ganska generös med morots bitar. Så nu har jag en tiggande liten shettis bus i stallet, kul.

Men jag filmade faktiskt! Vill ni se? ;)


Postat av: Petra

Sötisen :)

Men ja det är ju klart vi vill se! :D



sv: Haha, ja lite småsjukt är det :P

Är samma som med min sambo när han jobbar tidigt, som imorgon börjar han jobba halv 4, hmm han borde gå upp snart? :P

Och jag borde sova! haha



Bengan-utbrytarkungen! haha, vilken buse han är! Och att han tar sig ut med så mkt trådar med ström på är bra tufft. Nästan så han är värd en eloge för sin envishet ;) haha, nä men det är ju bra om rackarna är kvar i hagarna :) Max har haft perioder då han har sprungit rakt igenom trådar och varit ute på äventyr :P

2011-12-13 @ 02:31:43
URL: http://hovarotassar.blogg.se/
Postat av: alice

sv: vid jul typ :D ev redan på fredag...

2011-12-13 @ 12:57:44
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: