Inget blir som man planerar.

Men det blir bra endå.

Min helg blev inte alls som jag hade tänkt. I fredags natt när jag skulle åka till Borgholm klockan mitt i natten krockade jag med ett rådjur, sån tur blev det bara lackskador och nått skit som åkte bort och en liten lätt intryckning.
Jag lever, dock inte rådjuret men han får skylla sig själv som hoppar upp framför bilen mitt i natten :o

 

Så det blev inget Anders Eriksson, efter som jag inte vet vad bilkalaset kommer gå på i självrisk kände jag att det var nog bättre att stanna hemma och spara pengarna. Tråkigt värre, sög som fan. Men så fick det bli.

Men har haft en trevlig helg iallfall. Och nu...


...så sitter jag o frugan och snackar om data uppbackning så här klockan halv 8 på morgonen. Vi ska snart bege oss ut till stallet för att lasta lurvbollen. Men först ska Gurra kissas&bajsas, nakenråttan släppas ut och vi ska göra oss redo för idag ska Bonnis genomgå en full genomgång i hopp om att vi ska hitta något som förklarar hans märkliga beteende. Sen ska Bengan som nu mera är...

 

NAKEN!
Jajamensan igår tog jag fram klipparen. Först en batteriklippare som inte riktigt fixade Bengans monsterpäls så då åkte klipparn med sladd fram o jävlar! Jag blev som ett barn på julafton.... Skämmigt!
Råttan var super duktig mestadels av tiden och ibland var han så duktig att han faktiskt stod still, men det var lite konstigt att en brummande sak skulle fara över kroppen liksom. Men med lite mat o godis o gos så gick det bra ;)

Men att klippa en shettis mellan frambenen, det är fanken omöjligt.

 

Todilo!


Postat av: N O O M I E

Uuuh, tur att det gick bra med dig iaf! Kunde ju slutat illa >.<

2011-12-05 @ 12:27:01
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: Mima

Haha ja, mellanrummet mellan frambenen är defenitivt inte enkelt att klippa! När jag klippte min slutade det med att jag fick be henne lägga sig ner för att kunna sära på hennes framben. Tur hon är snäll! ;)

2011-12-08 @ 10:58:01
URL: http://clickat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: