Jag bävar för att...

.... gå in på BlogLovin. Har inte vart inne på TRE dagar, fatta hur många inlägg jag har att läsa igenom? Som jag inte har tid med efter som att jag idag så fort jag slutat morgon passet ska susa till stallet för att släppa ut Bengan med bara Sally. Hoppas att det fungerar, för som det var igår var jag glad att inget gick sönder! Tur han är så liten att de sparkar över :o

Såhär trevligt hade jag och Li igår kväll innan vi däckade i sängen efter dagens bravader.
Den dagen jag finner en man då ska han ta mig tusan vara som min fru.

 

233 inlägg på BlogLovin btw.


Postat av: Noomie

Hoppas det blir bra med Bonnis! >.<

Förresten, hur får dina hästar hö ute? Får dom mål vid vissa tillfällen, fri tillgång, foderhäckar eller hur gör ni? Har lite ångest över att L inte har nåt att göra i hagen på dagarna typ, därför jag undrar :P

2011-12-06 @ 11:59:48
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: