Julklappar inköpta!

Det är nog första gången i världshistorien jag handlat julklappar i tid.

Mamma fick denna underbaring från Gersemi. Åh hade så himla gärna velat ha den själv men icke den fick gå till min älskade mamma!

Min bror fick en tröja som jag väl hemma insåg skulle bli alldeles för liten. Lille plutten har ju blivit lite större än vad jag mindes honom så får åka in och byta den sen efter jul tillsammans med honom :) Haha lite skillnad på S och L.

Och faderallan fick 3 par färg sprakande strumpor och en bok.

Så jag är rätt nöjd över dagens fynd!

På min egna önskelista (som jag kommer få beta av själv) står:
- Soffa
- Tv
- Inredning till huset
- Väst att ha i stallet
- Stalljacka
- Ridtröjor
- Jeans att ha i stallet (rider ju inte längre så känns onödigt att köpa ridbyxor för flera tusen när jag kan köpa jeans för ett par hundra)
- Tömkörningsgjord och sele till Bengan
- Vintertäcke med hals
- Regntäcke
- Tyger

Men som julklapp till mig själv blev det två doftljus, en påse godis och en diskborste :D Nöjd Anna!

Bless your soul
You got your head in the clouds
You made a fool out of you and boy she's bringing you down
She made your heart melt but you're cold to the core
Now rumor has it she ain't got your love anymore



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: