Lilla fröken dålig planering.

Somnade vid halv 2 inatt, vaknade vid 1 (jag var trött) och inser att det kanske vore en god idé att tvätta jeansen jag ska ha på mig ikväll. TUR att vi har torkskåp på jobbet så de hinner torka på typ 1 timme annars hade jag fått gå naken på julbordet.

Men kan inte åka härifrån föränns maskinen är färdig vilket innebär att jag är i stallet vid typ 3 halv 4 och måste vara tillbaka här senast 5. Ska mocka och göra påsar, beroende på vad klockan är så kanske jag hinner motionera Bengan annars får han helt enkelt vila idag igen.

Jag gjorde något oväntat igår, något jag inte tycker om att göra men om man har en skitunge som ser ut såhär:

Han var alltså redan blöt enda in mot huden och jag vet inte vad han sysslat med för han hade stora lerkakor hängandes från maggjordarna på täcket så fick lägga på det andra täcket istället för att det andra skulle torka till i leran så jag kunde borsta bort den skiten :P Tänkte dra av täcket med blötsvamp med så det inte ser så hemskt ut.

 

 

Tvättat ren och fin. Han tyckte det var lite obehagligt att bli avspolad men efter ett tag stod han hyffsat stilla :)


Postat av: Sandra & Evelina

Hej!

Nu har vi en tävling på bloggen om en gästbloggning!

Klicka här för att läsa mer:

http://ponnygalnaa.blogg.se/2011/december/lucka-3-tavling.html#comment



Tävlingen avslutas imorgon kväll! Alltså den 17 dec.

2011-12-16 @ 19:51:30
URL: http://ponnygalnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: