Nyårs löften.

Kommer ni ha några sånna?

Mitt egna kommer vara att Bengan ska vara i topp till Anders E träningen i juni. Då ska han vara musklad, slimmad och kunna göra halter.

Jag själv kommer inte ha ett nyårslöfte men saker som jag vill göra nästa år och som jag ska försöka genomföra är följande:

- Gå på magkänslan, känns det inte bra är det antagligen inte det.
- Tatuera mig, äntligen efter flera års planerande så ska jag göra det.
Ska göra flera stycken & vet inte vilken jag ska börja med men ska ha texten "Ne omittas solum ambulantem" i nacken och är latin "Glöm ej den som vandrar ensam" och nånstans på kroppen (funderar längs ett revben) ska jag ha min mamma, pappa och brors avtryck av ett finger :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: