Rambotäcken:

Fick frågan om Rambotäckena görs i små storlekar och javisst gör dom det! Slänger in ett par länkar till några av de täcken som finns.

200g - Rambo Hero - 75 till 160 cm
200g - Rambo Hero Plus - 80 till 160 cm - med avtagbar hals
0/250/400g - Rambo Bravo Ponny - 80 till 125 cm - avtagbar hals går att köpa till
0/200g - Rhino Ponny Wug - 85 till 115 cm - halvhals
370g - Rhino Ponny Plus Turnout Heavy - 75 till 125 cm - med fasthals 200g

Jag önskar mig dessa täcken och en vacker dag ska jag också stolt äga dessa i varierad tjocklek. Ponny täckena är billigare än att köpa de som finns upp till de största storlekarna förövrigt. Men närmast på inköpslistan står det sistnämna som kostar 1245 kronor och sedan nummer två nedifrån i 200 g och slutligen det i mitten i noll gram som regn täcke.

Liten önskelista till mig själv när jag endå är i farten och glor på häst prylar.
Newmarket fleece jacka i choco
Kingsland jacka "Quibell" i svart
Schockemöhle väst "Nancy", som jag kan dö för denna


Postat av: Karin Linderson

du menar ju amigo :)

2011-12-22 @ 15:53:56
URL: http://kmnt.blogg.se/
Postat av: Petra

Hittade ett täcke när jag kollade runt till Max, rea på ett Rhino ponny täcke och tänkte lite på Bengan. Färgen är väl kanske lite sådär, men tror han skulle va söt i det! ;P Finns bara i strl 4'6 = 90cm tror jag, vet inte vad Bengan har riktigt men iaf :)



Men ååh går ju inte att kopiera in länkar.. finns på bockmanncenter.jetshop.se iaf under ponnytäcken. Beställde mitt gröna Rambo från dom, funkade super.



sv: Tack! :D



Jo, jag har gjort det. Fanns inte på lager nånstans, så får tillbaka pengarna och får köpa ett annat. Funderar på ett Rhino istället :) Frågan är bara om det blir någon vinter? Har ju inte varit kallare än några minus typ.. :P

2011-12-23 @ 23:51:21
URL: http://hovarotassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: