Väntan är evig.

Har vart och forit runt som en ulmenkott idag. Vart i Borgholm en vända sedan till stallet och slutligen hem.
Nu sitter jag och försöker kolla på pressvisningen av PA3 men min datamängd på internetet tog slut för ett par dagar sedan så fort går det absolut inte! Men den som väntar får se som man brukar säga!

Och det där med väntan är jag duktig på, för det är precis vad jag gör. Frugan aka. Bonnis ägare kommer om ungefär 30 min till min stora lycka. Då ska vinet korkas upp och vi ska ha en hel mysig fnitter kväll som vi brukar ha!

Imorgon ska vi åka mot Gamleby/Överrum vid typ halv 7 för att både svänga förbi stallet och förhoppningsvis Kalmar. Har lite besluts ångest över vad jag ska ha på mig imorgon men det löser sig nog.

Fick en fråga för ett tag sedan om vad som hände med Bonnis, det vill säga vad proverna på kliniken visade.
Och förutom att han blev sprutat i knäleden bak så var han full av blodmask och där har vi förklaringen till hans seghet antagligen. Blir nog återbesök på det dock men det är en början. Blodproverna visade inget så det är ingen infektion i kroppen på honom.

Hur ska Du fira nyår?


Detta praktmongo önskar ett gott nytt år och en jädrigt god fortsättning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: