Satan i gatan.

Veckan är taggad, såhär ser schemat ut:

Måndag: Löshoppning
Tisdag: Skogen
Onsdag: Ridhuset
Torsdag: Longering
Fredag: Skogen
Lördag: Knoppning och fixning
Söndag: Tre års testet

Vet ni hur nervös jag är? Ungefär 5 varv runt jorden om man kunde trä känslor på tråd.! Makalöst!
Egentligen är det inget att vara nervös för, vi är ett bra team beståendes av mig, Li och Tina. Men jag är ansvarig vid hindrena och ibland blir jag lite blind när jag egentligen ska trycka på henne så att hon kommer närmre hindret till exempel. Och ridningen ska vi inte tala om, hon funkar skit bra men tänk om hon dummar sig eller koncentrerar sig på allt annat?

Ne burr, inte tänka på det mer!


Veckan kommer vara fylld utav tvätt och last träning. Wish us luck ;)

Puss'



Postat av: Frida

Kommer säkert gå jätte bra! Lycka till :)

2011-05-03 @ 15:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: