Ändring i planerna.

Tänkte ju promenera med Bonnis idag men ska nog våga mig på att tömköra honom istället.

Han är ju aldrig tömkörd innan så jag får den nobla äran att köra in honom och spräcka den mödomshinnan. Spännande, får se hur mycket han snurrar. Tror dock Bonnis kommer köra tekniken - stå still, inte förstå och vända runt i slow motion. Men alltid trevligt att lära sig hur jag ska tackla det problemet då Bengan var mer wrooom osså hade man huvudet i knät typ. Tog ett tag innan jag lärde mig läsa de signalerna (men nu kan jag se innan han vänder att han tänker tanken och då driva på honom samt flytta mig lite i positionen)

Mökkur som jag hjälper till med i tömkörningen gjorde lite som jag förväntar mig att Bonnis kommer göra fast endå inte. Han kör nämligen följande teknik: Stanna, tjura, snurra, dra iväg. Men Bonnis känns lugnare i psyket.

Fast iof lite action skulle ju inte sitta fel...

Shululu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: