Dagens inköp!

Ett par svarta jeans från Gina.
Jag ska ställa mig på vågen nästa gång jag får chans, är grymt nyfiken på hur mycket jag gått ner egentligen. Innan hade jag 30/32 alternativt W28 i jeans och dessa var W25. Komiskt!

Tre par trosor från Gina.

Kylgel och liniment från Hööks.
Glyseringtvål och en pessoasele/longeringssystem från Hööks också.

Gosh, jag borde ha kodlås på min plånka.

Iallfall, på lördag ska jag inviga mina nya jeans tillsammans med ett par röda härliga högklackade (ja såklart är de alldeles för höga som alltid) och nån topp. Men det är minsta problemet!

Hur har eran dag varit?

Postat av: emelieeriksson

allt bra idag? :-)

2011-11-09 @ 18:03:16
URL: http://finnakersryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: