FREEEDAG!

och jag är pepp. Pepp pepp pepp för imorgon är det lördag och då ska jag ut på krogen i mina nya fina skor. Mjau.

Var ute och kvälsfodrade och nattade hästarna förut, de skrämde livet ut mig.
På söndag kommer Lovisa och kollar på dom desutom så det känns bra :D

Paulina ----> L <----- om Liten på utsidan med ack så stor...:
Nämen helbror?! Heter den herren?

Svar: Hej Pau!
Halvbror var han såg jag, hade missat den lilla detaljen med deras båda fäder ägs av samma ägare. Miss av mig. Han heter Alf och är född 2006 och är efter Kyllemos Karon som är flerfaldrig guldvinnare på premeringar.


Kyllemos Karon - Bengans halvbrors pappa.


Bengans pappa, James Herriot.

Ja som ni ser på dessa båda herrar skiljer sig endel. Alf är väldigt lik sin fader med myyycket man och svans. Medans Bengan har mycket svans men inte sådär super flashig man.

Bengan och Alfs mamma Solhöjdens Cerina som föl.



Postat av: Danai

sv: jag stretchar med korta intervaller för att jag har problem med mina muskler/leder, så jag kan inte ta i så länge ;) så jag stretchar, släpper benen och väntar 10 sekunder, stretchar samma ben igen osv :)

2011-11-04 @ 21:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: