Glad chey.

Mjölkade på som bara in i norden. Min ondsinta arbetskollega var dock neggo (bara på skämt dock men vadå man blir ju inte mindre stressad av att höra: ) "Anna vi kommer aaaaaldrig hinna"
Dumt sagt, jag gissade på att vi skulle vara färdiga halv 7 men var färdiga 5 över 6 och gick hem.

Man ska aldrig säga vi hinner inte innan 7 (ica stänger då) när Anna har ett fett Nelly paket väntandes på att bli uthämtad haha!

Hur som, en helt sjukt bra dag. Satte alla fodervikter nästan på kilot (lassar majs, ensilage från en silo och ensilage från en annan silo - typ som man gör när man blandar kraftfoder till hästar fast här snackar vi ton) 5400 kilo. Aldrig lyckats sätta alla tre lassen innan men idag så var jag på topp!

Och mjölket gick ju som sagt i racer fart, sjukt. Vi brukar vara färdiga kvart i 7 - 7.

Iallfall:

VÄLDIGT lycklig chey.

Dock inte lika lycklig på vägen hem från ica. Jävla slöröv 80 är det och h*n framför pendlade mellan 40 och 50. Woopa


Skor nom nom nom. Så sjukt sköna med!

Skor nummer 2. Det var lite för mycket "överrullning" på dom tyckte jag men sköna att gå i :D

Klänning 1. Orkade inte ta om bilden, gjorde tabben att ta när jag inte hade bh under och kutar ihop ryggen vilket inte blev så smickrande precis ;) Ser dock lika dan ut i ryggen och satt asum

Klänning nr 2. Ska sys in i midjan då den satt lite slappt där men i övrigt satt den as bra :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: