Haha otippat!

För det första innan jag kommer dit jag egentligen vill komma så är jag lite död idag typ. Somnade halv 11 (gick och la mig 9) och klockan 2 ringer min älskade vän Mackan och säger att jag ska gå upp. Ehh nej, det är typ en timme kvar till det. Men jag har super svårt att somna om så där låg jag, as trött en timme innan klockan skulle ringa.
Fan att man ska ha så sjukt mycket som rör sig i huvudet.

-

Iallfall, hittade igår en blogg. Den här faktiskt, bloggen är väldigt ny osså där MEN en av tjejerna har en polla som heter Valencia. Och vad gjorde jag våren 2008? Jo ställde ut en häst vid namn Valencia på 3 års, så sjukt kul att se att det äntligen ska bli nått av den tösen!

Här har vi henne från Udden 2008. Gud jag var så himla nervös!


Postat av: Noomie

Haha vad roligt! Ska kika in på den bloggen nu då bara för att^^,

2011-11-03 @ 07:04:15
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jasså gud vad roligt=D Fast hon är sig inte lik nu som 3åring..=P Hon är mkt större..(Har gått på bete hela sommaren) Haha

2011-11-03 @ 10:27:41
Postat av: Maria

Haha joo nästan..=P Hon gick Kvaliten som 4åring och så efter kvaliten så lånade en tjej henne i 6månader ungefär o sen har hon gått på bete hela tiden..! Så det är mkt att jobba med..=D

2011-11-03 @ 20:57:08
URL: http://teampv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: