Hm. Det är endel pengar.

Har eventuellt hittat stallplats som ligger typ 15-20 min här ifrån.
Allt sköts - in&utsläpp, fodringar, täckesbyten.
Paddock och nytt fint ridhus att utnyttja som man vill.
Grovfoder, kraftfoder och strö ingår.

2500 kronor i månaden, är det rimligt?
Vore ofattbart skönt att slippa in och utsläpp. Skulle få ett liv och stallet är super fint och ägaren är veterinär.

Men - 2500 kronor i månaden.

Åh ridhus. Skulle kunna motionera Bengan även när det var skit väder.
Kunna komma igång seriöst med träningen och hitta tk tränare med.

Råd har jag, om jag prioriterar bort onödiga inköp och det är ju inte så svårt.
Ska desutom inte köpa nån mer häst så kommer ha bloppis snart (nytt oranget schockemöhle schabrak, angelblue Scapa schabrak också oanvänt med mera) efter som att det blir bara jag och Bengan. Hm


Postat av: alice

SV:jaha! :D svart läder guldigt med vita stenar! Tror iaf jag har kvar det...



169-170 ;D

2011-11-23 @ 20:28:14
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: alice

ååååååååååååh bloppiiis :ffff

2011-11-23 @ 20:37:53
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: Frida

Blacky kostar ca 1700 kr i månaden i sinnerstad vilket är hyffsat likt ditt, minus täckesbyten då! + att man har stalljouren ibland. men jag skulle lätt betala lite extra för att även få in de två i listan (eller ja, få bort jouren från listan..).

2011-11-24 @ 12:25:06
Postat av: Noomie

2500:- känns lite att ta i, men då har du ju iofs ALLT. Tänk ett lika bra stall, fast utan ridhus då, det kanske ligger på 1500:- men då måste du utöver det betala ridhusavgift osv. Detta va ju bara ett exempel, men kortfattat tror jag ändå att 2-2500 är rimligt ändå!(:

Himla kul med Bloppis, jag är redan spekulant, haha ;D Glöm inte att säga till mig med (jag är glömsk) (x

2011-11-24 @ 22:16:45
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: Lisbeth Ingvarsson

För mej som bor i närheten av Göteborg är 2 500 "a real bargain"! Vår kuse kostar 2 400 för spiltplats, mat (fri tillgång på hö i hagen och havre och hö 2 ggr/ dag) och in- utsläpp. Inget täckesbyte eller annat. Blir det någon box ledig knatar det upp i 3 500...

2012-02-24 @ 15:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: