Jag har alltid haft svårt för det där.

Är ledig fram till helgen nu, rätt skönt. Stack ifrån Ottenby och ensamheten för lite socialhäng med bästa frugan igår och sov över. Blev tacos, film och massa snack. Kändes lite som gamla tider faktiskt, internat och ingen egen tid alls.

Saknar det, när man ständigt har människor runt sig och man fick inte änns sova ifred.
Liksom man kände varann så bra, så nära in på skinnet. Alla fester, galna påhitt och ja, allt. All dramatik får man ju inte glömma heller! haha :D

Jag rekomenderar internatskola till hundratio procent för det är grymt.

Sitter för övrigt och bläddrar igenom tre år på bilddagboken aka dayviews som det tydligen kallar sig nu mera. Ja jag tycker att det är rätt roligt att läsa mina gamla bloggar och kolla på gamla bilder. Läsa och se hur jag tänkte, betedde mig och såg ut. Jag gillar liksom lite att se resan jag gjort till den jag är nu.

Det är nog lite självdestruktivt också, haha. För det river upp minnen som jag glömt, men på nått sätt är det stärkande att kunna läsa om killen som gjorde mig illa, att läsa om min vedervärdiga syn på vikt och även om saker som inte ändrats ett dugg förutom att jag lärt mig hur jag ska förhålla mig till problemet.

btw så är jag kissnödig IGEN. Och imorgon ska jag hem igen, ska rida Mökkur och Bonnis :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: