klinikbesök på ingång.

Red Bonnis idag och nej det kändes allt annat än bra.
Han ville inte skritta, han kröp fram. Han ville inte trava, han tog 4 travsteg sen "dog" han. Han kicka mot skänkeln och var riktigt grinig.

Så nu säger magen - kolla upp vad som är fel.

Ja visst, han kanske växer. Det kanske är för spänningarna i bog/bring partiet, kanske är det jag. Men det är dumt att tro och blunda. Så nu ganska omgående åker jag och Bonnis ägare till kalmar för att kolla igenom hela honom. Nått är det, hoppas bara att det är lindrigt.

Och såhär en fredag har jag tråkigt så fyller i denna:

Lovar du att vara ärlig? ja
Du heter:
Anna Bengtsson
Smeknamn: Bengt, mamma Bengt
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Imortal - Evanescense
Beroende av:
Mobil, godis, socialt umgånge
Vem behöver du mest just nu: Sömn?
Vad tror folk om dig? Brukar få höra att jag är en bitch när jag träffar nytt folk på fest. Tänk vad ett första intryck kan göra ;)
Stämmer det?
Verkligen inte!
Vad får du oftast komplimanger för?
Ögon, ben, boobs
Brukar du skratta för dig själv?
ja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Jag såg det, ha det så bra! Kram Mamma
Var bor du?
I världens ände
Trivs du där:
Fina dagar, ja. Annars, nej
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit och cider
Brukar du bli för full: Shit happends when you party naked.
Vad har du för mobil operatör: Telia for the win
Är du allergisk i mot något: Lactos och annanas.
Har du haft sex idag:
Nästa mål i ditt liv: Komma iväg på träning för Anders Eriksson samt göra det mitt hjärta säger att jag ska göra.
Hur svarar du i mobilen: Hej, det är anna
Vem ringde du senast? Li
Antal timmar sömn inatt: I don't know
Tycker du om din pappa: ja
När mår du bra:
I sällskap av det som gör mig lycklig.
Hur känner du dig nu:
trött
Vanligaste färg på dina kläder: Hm vitt
Är du smart:
Kom fram till imorse att godis påverkade hjärnan negativt så antar att jag inte är det.
Var du aktiv i skolan:
På nätterna var jag jäbligt aktiv
Vad saknar du: sommar, galna tider på skolan
Hade du en bra kväll igår:
jes
Favorit dryck på morgonen:
K A F F E
Rakar du benen: JA
När brukar du oftast gå och lägga dig: 8-9 om jag jobbar dagen efter. 
Är du blyg? Beror på sammanhanget
Sysslar du med någon idrott:
Ridning
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej
Är du bortskämd:
Ja. Kan man nog lugnt säga
Vad gör du i morgon:
Jobbar och tömkör Bengan
Vad är det värsta du vet? icke jämnställdhet.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? haha. eh om man lägger ut vad jag gör av med på en månad/delat med 4 blir det 2700... hehe
Vad behöver du just nu? sömn
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?
ingen aning
Vad längtar du till?
februari
Har du bra vänner och äkta vänskap?
ja huja
Vad är det finaste du fått? Ett par nya vinterdäck? (tack pappa)
En speciell dag du minns:
Studenten, 23 augusti 2010
Hur gammal är du:
19
Tycker du om någon just nu:
Om fem månader: Så är det april
samlar på:
skit
Gröna eller röda äppeln:
röda!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Li for the win.

Vilken tid gick du upp idag:
11 :D
Har du sovit i din egna säng inatt:
Nej
Har du strumpor på dig nu: ja
Vad ska du göra ikväll: sova?
Är det okej att gråta:
ja
När grät du senast:
Det minns jag inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av min bil till mor o far samt köpa massa matriella ting o åka på en resa :D
Bär du glasögon eller linser:
Har glasögon när jag får ont i huvudet
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Om jag jobbar: 02:30 om jag är ledig: när jag vaknar
Har du piercing: öronen & naveln!
Vill du gifta dig: jes
Vill du ha barn: jes
Solar du ofta:
när jag hinner och solen skiner
Är du bra på att laga mat:
Jag är kung.
Gillar du att dansa:
ja
Är du flygrädd:
nix :D
Vad dricker du helst när du är törstig: hmm. saft
Vilken är din favoritglass: daim <3
Tror du på ett liv efter döden:
Vill tro
Tycker du om sushi:
ja
Vad äter du helst när du ser på film:
snask :D
Bor dina föräldrar tillsammans:
ja
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: morgon
Vilken ögonfärg har du: gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna:
nix
Röker du:
Jo alltså, till morgon kaffe sitter en joint jävligt fin till. Nej det gör jag inte
Hur ofta tränar/motionerar du: hm, när jag orkar :D
Senaste låt du hörde:
Shake it out - Florence + the machine
Vad gör du på helgerna
: Jobbar / träffar kompisar, rider, städar, dör vid datan

 

 

Jag o frugan förra helgen. Jag ser ut som en hög skadeskjuten bäver.


Postat av: maria

Anna,

Vad har du i fickan???

2011-11-18 @ 21:04:14
Postat av: alice

gud vad konstigt, skumt att det finns två som är heter samma och är samma färg och kön. vi köpte henne från uppfödaren i rydsgård vid helsingborg så hon har inte varit på öland. konstigt, menmen ;)

2011-11-18 @ 21:06:23
URL: http://alicebjorkhill.devote.se
Postat av: Petra

Va tråkigt med Bonnis.. :( Hoppas det går bra sen när ni väl kommer iväg till klinik!



sv: Ja, det vore skitkul om det blir av! :D Schysst med en ridled precis runt knuten lixom :)

2011-11-19 @ 00:31:43
URL: http://hovarotassar.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha, kom faktiskt inte i säng förens 5.. :P jag är en sopa! Då hade du redan jobbat ett tag va? ;P

2011-11-19 @ 20:27:31
URL: http://hovarotassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: