Nu är jag tillbaka!

Efter en hejdundrande helg. Gårddagen var riktigt bra må jag säga men nu är jag sliten!
Vart hos mormor hela dagen och sov typ 5 timmar inatt, woop woop.

Iallfall, imorgon ska jag tömköra Bengan en kortis runda och bara känna lite på honom. Och Bonnis ska jag skritta ut på barbacka har jag tänkt :)

Står också inför ett stort beslut och det grämmer mig. Skulle vilja att någon annan tog detta ebslut åt mig!

Puss

Postat av: Petra

Hoppas du har haft den skoj! Och inte fötterna är helt paj.. ;)



sv: haha, jadu säg det! Kul är det iaf att vi gjorde det :) Tur att du har en sån söt liten Bengis som jag tror det va jag kommenterade att han va söt iaf :P



Jaha :) haha, är lite samma här, lång historia men är inte så officiellt här heller :P Underbara bruna klutt <3 Eller inte riktigt klutt, men jaa du hajar.. ;)

2011-11-14 @ 02:56:57
URL: http://hovarotassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: