O herregud.

Det blåser, typ storm på denna sydliga udde idag. Så M ringde nyss och sa att vi noooog skulle hoppa över dagens ridning av Mökkur och jag sa inte emot. Tråkigt, såg verkligen fram emot att få rida på honom men det tar vi nästa vecka istället.

Jag var ute och red på honom förra veckan, det var andra gången jag red honom då. Och han är duktig, han exploderar lite och springer men än så länge har jag suttit still och inte tuggat grus. Tacksamt!

Idag ska jag motionera Bengan, han slipper inte undan från blåsten den lilla herren. Även fast jag idag bra gärna hade hoppat all form av utevistelse men nej. Blir termobyxor, rånarluva och tjockvantar när vi ska ut på alvaret och strosa. Idag ska vi träna på backar och galoppen.

Ikväll så ska jag ut, ser fram emot det och imorgon och söndag blir det fokus på Bengan. På söndag är det dock fotografering så då får ni nya bilder och jag ska göra en ny header :D

-

SNÄLLA ni som går in och reklam kommenterar, blir väldigt tydligt att ni endast bara kommenterar när ni samma dag som jag lagt ut DETTA INLÄGG reklam kommenterar. Så tar det igen - reklamkommentarer besvaras INTE, jag byter inte bevakningar på BlogLovin heller för den delen.
Får omkring 10 sånna här kommentarer om dagen och det är sjukt tröttsamt.

Postat av: emelieeriksson

allt bra med dej? :)

2011-11-25 @ 21:50:14
URL: http://finnakersryttaren.blogg.se/
Postat av: Sofie

får hoppas att det blir bra bilder :$

2011-11-26 @ 18:44:11
URL: http://hectorrebell.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: