Oh herregud.

VAD DET BLÅSER!

Kommer snart upp bilder från dagens fotografering, det var inte kungligt väder ska ni veta. Jag kunde i princip lägga mig i vinden utan att falla bakåt. Sjukt var det! Men blev väldigt effektfullt i Bengans man.

I övrigt gick fotograferingen bra, tackar Sofie för att du kom hit trots busväder och storm varning! Bengan hoppade och for lite, drog nån bock o lite sådär.

Valde att inte ha nosgrimman på honom idag, gör sig ju lite bättre på bild liksom och han gapade massa så ska boka in ett besök på kliniken för att göra en koll på vargtänder etc.

Hästarna har fått vara inne sedan 1, det blåser så himla mycket. Bonnis somnade typ direkt och nu när jag gick ut för att fodra gång nr 2 (vid 3 tiden) så stod han och sov. Släppte ut Bengan ur boxen så han kunde strosa omkring lite i stallet, han tycker inte om att stå i box precis. Fyllde lite påsar med hö och fyllde vattenspannen. Gjorde även min speciallitet vid extremt tråkiga situationer, typ när hästen ska stå inne länge nämligen att fylla hö nätet och peta in morötter. Perfekt till Bengan som desutom blir väldigt rastlös fort.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: