Sitter och spankulerar.

Klickade hem ett regntäcke från Event igår, eller övergångstäcke är det. Står på hemsidan att det tar 1 vecka för varan att lämna lagret - menar dom inte att det är en veckas leveranstid?

Osså spankulerar jag lite om när på detta år jag ska klippa Bengan men det blir nog typ samma dag som täcket komit hem annars kommer han avlida när han ska börjas träna regelbundet och mycket hårdare. Kan knappt fatta att min lille killes månadshyra på sin bostad är högre än min ;) Fast iof, mat ingår ju inte hemma hos mig det gör det ju för honom...

Sitter och spankulerar lite på vad min mor ska få i julklapp med, kommer bli nån fin ridtröja och nått mer hästigt. Min fina lilla mamma <3

Nu ska jag försöka pilla i mig kaffet och sen smyga mig till jobbet, wooopa!

pigg chey, är nog snäppet piggare idag efter som jag varken idag eller igår kunde somna när jag gick o la mig.
(2½ timme bjöd gårddag natten på, idag 4. Och sen vara vaken resten av dygnet typ)



Postat av: alice

SV: Har faktiskt kontakt med dom!! Hon står i blomstermåla och går lite ponnyridningar och får föl :) Dom har garanterat att hon ska stanna där hela livet :D

2011-11-29 @ 17:02:22
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: