Smidigt.se

Jobbat färdig för denna vecka så nu tar jag helg!
Imorgon blir det nån arbetsfest - är medbjuden så alltså inte mitt jobb. Ska ha den svarta knappklänningen (ska bara sy in den ett par centimeter) och de beiga skorna. Peppar :D

Iallfall, idag satte jag mig ned för att googla på risgrynsgröt. Mindes inte alls vad som fanns i det och efter som jag äter rätt mycket sån gröt så tänkte jag att jag kan väll lika väl koka själv.

Har mått lite så där halv taskigt de senaste dagarna men inte kunnat förstå varför men det gjorde jag nu.
Är laktos intolerant och VAD innehåller risgrynsgröt om inte en jävla massa mjölk? woopa.

Koka själv kan jag ju i och för sig göra med laktosfri mjölk (eller fri är den ju inte, man tillsätter ju bara laktaenzym)
så där hade jag förklaringen.

Får feber, gaser, taskig mage och mår illa vid laktoskänning ;) INTE VÄR'T!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: