Wishlist till Bengan och andra tankar och idéer.

Förövrigt fes min katt precis. Hon är så fräsh.

Amigo Insulator ponny 490:-

 

Amigo Hero 200 gr fyllning 759:-

 

Rhino plus Turnout 370 gr fyllning med hals 1245:-

 

Sen så kommer det ju komma en ny familjemedlem i december/januari. Symaskinen :D
Och jag är så vansinningt trött på att det inte finns prylar som passar till Bengan så här är ett urval av prylar jag kommer sy.

Ländtäcke som passar till tömkörningsgjorden:

Brun ullfilt

med:

Guldig och cremeguldig passopal
samt

cremevitt dekorband

Lindor i följande färger:


Postat av: Petra

Du kan få sy en massa snygga saker till Max också! ;P Jag har aldrig tid att sätta mig vid gamla bettan (min symaskin alltså).. :(



sv: Ah okej :) Kanske lika bra att bara fokusera på lilleman om du inte har tid :)



Haha va snäll du är! :P Kan ju dock vara så att jag hinner frysa ihjäl innan du har hunnit upp bara... ;)

2011-11-21 @ 02:05:21
URL: http://hovarotassar.blogg.se/
Postat av: HemBrant

hahaha gilla att su kommer sy sjalv :D

2011-11-21 @ 02:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: