21. Någon jag skulle vilja träffa.

Ulla Håkansson.
Ja det är väll rätt känt vid det här laget att jag är ett stor fan av Ulla. Jag är imponerad över hennes filosofi, att hon kunnat komma upp i de klasserna som hon är/var på med endast ridhusträningar när den värsta vintern är och resten av tiden träna mestadels i skog och mark. Att hon desutom tävlat sedan innan jag föddes och haft en väldigt lång karriär är även det otroligt.

Edward Gal.
Ännu en människa jag förundras över. Han är så vansinnigt duktig. Att han desutom skrapade ihop 92,3% i küren på Totilas är sinnersjukt. Hur lätt kan Totilas vara liksom? Att kunna sittas på en häst, få fram OCH behärska de gångarterna är vansinnigt.

Anders Eriksson.
Peter Erikssons bror, en otrolig duktig kusk och någon jag mer än gärna skulle vilja ha som instruktör både inom tömkörning och körning med vagn.


Postat av: Julia

Anders Eriksson är helt fantastisk! Har varit på clinic och föreläsning med honom, även fått mycket hjälp själv.

2011-10-10 @ 14:19:37
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: