27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om 20 år.

Om 20 år. Då är jag 39 år och 9 månader det vill säga snart 40 år.

Då hoppas jag att jag är gift, eget hus och gård. Jag hoppas även att jag har kvar Bengan som då kommer vara 24 år, gubbe! Jag hoppas också att jag har barn, ett par stycken. Nån som rider skulle inte sitta fel!

När jag är 39½ år gammal hoppas jag innerligt att jag gjort allt det där som jag nu planerar, nya zeeland resan, plugga till lantmästare, rest land och rike etc. Och att jag som 39½ år gammal jobbar som avelsrådgivare alternativt har ansvar över kalvar och avel på en gård.

Hur vill du att ditt liv ser ut om 20 år?

Postat av: Julia - bloppis på bloggen!

Jag vill ha familj med Robban, bo på en gård med hästar, hundar, katt och frigående höns. Det viktigaste är att vi är lyckliga :)

2011-10-17 @ 13:35:03
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: