Ah godmorgon!

Idag är en bra dag, hela den här helgen är bra! Faktum är att den här helgen är fantastisk. Vilket medför att den kommer gå i rasande tempo och det är måndag på ett kick. För nästa vecka jobbar jag bara EN dag. Heeelt otroligt, sitter och planerar vad jag ska hitta på för roligt.

Måndag: Tömköra i skogen - Skritta ut Bonnis i skogen
Tisdag: Tömköra med fokus på böjt spår - Uteritt i skogen
Onsdag: Ledig - Ledig
Torsdag: Tömköra långa grusrundan - Galopp arbete
Fredag: Tömköra backen - Hoppa diken och stockar
Lördag: Skritt arbete - Skritt arbete
Söndag: Tömköra med fokus på böjt spår - Uteritt i skogen

Jag längtar, otroligt mycket faktiskt. Hoppas på fint väder med!

Idag ska jag bara leda Bengan en liten runda i grimma och grimskaft, lite avkopplande. Han gick rätt hårt igår och misstänker att han känner av det idag :) Han börjar komma igång nu den lille skrutten!


Postat av: tovearvidsson

hihi,ja visst är han söt, men också välldigt lat !

ska vi följa varandra via blogglovin : D

2011-10-22 @ 10:16:26
URL: http://tovearviidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: