Finns nog inget som irriterar mig mer.

Klickar runt på dagens alla inlägg och finner det igen. Ett försvars inlägg mot att man inte är bortskämd.

Det är fanken 4e gången på 1 vecka. LÄGG NER!
Nej inte lägg ner till er som försvarar er men ni som kommenterar.

För det första, Du har inte ett dugg med att göra hur personen ifråga köper sina prylar.
För det andra, om personen ifråga är bortskämd OCH? Det påverkar väll inte Dig? Eller?

Jag är bortskämd. Japp, det är jag. Om jag skulle påstå något annat skulle antagligen mina stackars päron ge mig smisk och det vill jag inte ha. Men kanske inte bortskämd i att få det jag pekar på men de ställer upp och det glömmer jag med jämna mellanrum bort och tar det förgivet. FY!

Men on topic igen, lägg ner för gudsskull! Innan jag åker hem till just Dig och ger Dig smisk på stjärten för att du:
1. Är avundsjuk, det klär ingen. Inte änns Dig!
2. Lägger dig i andras privat ekonomi. Nej, faktum är att det ingår ingen annan än den som köper prylarna hur sakerna hamnar i garderoben. Så det så
3. Skaffa dina egna pengar, köp det du vill ha och var glad. Men bara för att Du lider av skogshuggar syndromet och handlar godis och det dyraste toalettpappret betyder inte det att alla gör det. Somliga har den där ovanliga gåvan att kunna spara.

Nej den där bruden vill ingen ha besök av!


Postat av: Daniela

Sv: Jaha, så menade jag verkligen inte :)

2011-10-03 @ 10:54:32
URL: http://powerpony.blogg.se/
Postat av: Natalie

sv: ja hon är galet fin! :)

2011-10-03 @ 19:32:11
URL: http://naataliemattsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Asså anna, tror inte jag sagt det förut, men jag ÄLSKAR din blogg, du gör så fantastisk roliga och tänkvärda inlägg! du klår alla storbloggare med hästlängder, keep on gooing! ;) :D

2011-10-04 @ 10:33:26
URL: http://hectorrebell.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

Haha, word! Vad läser du för hästbloggar förresten? :)

2011-10-04 @ 20:38:31
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: