Förlåt!

Har vart så himla fullt ös hela helgen ska ni vet!

I går fotografera Madde mig och bilderna blev grymma, särskilt på Bengan! Tyvärr glömde jag bor att ta bilderna så ni får dom senare i veckan när jag vart inne och hämtat dom. Stå ut! Tyvärr var Bonnis rätt grinig när jag skulle rida, han tvärnita och dog flera gången så stackars Madde fick se min mindre vackra sida ;)

Sen på kvällen var det lasergame, och jag kom två individellt med 21 100 i score ;) woop woop. Tog basen 7 ggr faktiskt :D

Idag kom mamma hit och red Bonnis och jag tömkörde Bengan. Lilla killen var snabbare än Bonnis och ville hela tiden gå först haha :D Båda två var fina men mamma hade lite problem med att få fram honom, men är man van vid att rida hästar med egen motor så är det svårt att komma på hur man rider en häst utan motor. Men hon är så duktig min mor :D

Nu ska jag ner och hjälpa en tjej med sin islänning på granngården, skriver mer sen!

Shululu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: