I wounder...

vad jag skrev igår som gjorde mig den äran att få 30 extra unika besökare?

Iallfall, nån som vill se bilder på Bengans rätt fräna manfix? Dubbla inbakade flätor bjuds det på isf, ge mig ett par kommentarer så fixar jag det ;)

Klockan är halv 4, jag har vart vaken i typ en timme för att idag ha veckans enda arbetsdag. Jag är trött, min stora katt försöker öppna mitt kylskåp och jag längtar till sovmorgon imorgon!

Idag är det ju jobb ja, på rasen ska det städas efter som att min gode vän Pär kommer ner för lite film tittande och pizza ätande. Ska bli trevligt med lite socialt häng, blir ganska ensamt med bara katterna och hästarna dag ut och dag in ;)

Detta är förövrigt en bra vecka, tre paket kommer att komma inom de närmaste dagarna.
1 paket HÄR ifrån innehållande en Schokemöhle väst + orange schabrak och vintertäcke till Bengan.
1 paket HÄR ifrån innehållande en Morphsuit (en kroppsstrumpa haha)
1 paket HÄR ifrån innehållande en BH (håller tummarna för att jag kan ha den) och ett par silvermetalic högklackade.

Så jag hänger på brevlådan kan jag ju säga ;)

Vad ska Du göra idag?

Postat av: Petra

sv: Haha ja, som en matlåda på huvudet lixom! :)



Äh, några storlekar räcker, blir nöjd för det du väljer att skänka bort ;) haha



Jo det kan man ju säga, inget kontorsjobb här inte..

Antar att du har det rätt tungt med?



Haha, det är en sån där typisk Petra-grej, så sjukt osmidig som jag är :P Det va när vi fortfarande hade halm i stallet, jag va ute där och hade fyllt min kärra med halm. Låg ett balsnöre gömd bland halmen på marken som på något sätt lyckas fastna runt båda mina fötter. Så jag faller handlöst framåt och kan lixom inte ta emot mig eftersom jag håller i handtagen på kärran, ramlar framåt och slår hakan i kanten på kärran. Då så lyckas jag på något sätt knäcka till nacken rejält :P haha, låg hemma i 2 veckor eftersom jag hade fått en massa nerver i kläm som gjorde att det spände över hela skallen och att det högg så fort jag rörde mig i princip. Va och röntgade 2 ggr och gick hos kiropraktorn flera gånger i veckan i början. Som sagt sjukt osmidigt... :P

2011-10-26 @ 22:40:32
URL: http://hovarotassar.blogg.se/
Postat av: Emelie

Snygg blogg!

Alltid kul att läsa en blogg om unghästutbildning :)

2011-10-27 @ 10:15:10
URL: http://hastryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: