I'm back.

Har vart borta sedan fredags så därför har uppdateringen varit död! I'm sorry

Här har vi min fredag. I sällskap av en djävul, en polskstädtant aka hora, en prinsessa, en charlie chaplin, en pingu, en romare och två sexiga nunnor ;)
och jag då, som skelett.

Kvällen bjöd på många skratt, trevligt sällskap och slutligen utgång.

Igår var jag chaufför åt mina damer och herrar på 18 års fest nr 2 iförd prinsesskläder. Trött som få var jag men det var bara att pinna upp ögonen :) Och denna dag har bjutit på tidsförrvirring, är klockan 3,4 eller 5? Och grey's anatomy med den oblikatoriska gråten och nervositeten med skottdrama på sjukhuset. Hektiskt!

Men nu är jag hemma och taggar jobb imorgon och tömkörning med Bengan och uppdateringen kommer bli som innan!

 

Något Du vill veta min åsikt om?
Känner för lite tycke och tänk såhär i slutet av månaden!


Postat av: Petra

sv: Haha, men det är ju en tragisk historia! ;(



Kul att du hade det kul :D Snygga va ni iaf! Haha, nä köra bil i klackar är ingen höjdare, nästan trafikfara :P Shit, fattar att du hade ont efter dom klackarna! Jag brukar hålla mig runt 10 cm som max, annars säger mina fötter upp sig :P

2011-10-31 @ 03:12:14
URL: http://hovarotassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: