Jag blir lika tagen varje gång.

Alltså, jag vill också få rida till livekille som spelar fiol. Och Voice bajsar på lindorna, det irriterade mig. Kunde han inte gjort det INNAN de gick in och dansade?

Edward Gal, du gör en piruett med en hand. Vill du adoptera mig?


Postat av: Petra

Haha, nöden har ingen lag vet du väl! ;) Jag tycker iaf att han lyckades skita väldigt graciöst :) Sjukt snygg häst!



sv: haha, ja menar det! Tror det va så att dom hade kommit fram till det genom att studera novastjärnor (tror jag) eller nått.. Men det låter iaf helt orimligt! HAHA googlade novastjärna av någon konstig anledning = "En nova kallas en stjärna, vanligtvis en vit dvärg, som under en period ökar sin ljusstyrka kraftigt." hahaha vadå vit dvärg??



Får jag fråga vad hjärnmens är för något? Det låter lite snuskigt! ;) hahaha, aldrig hört förut tror jag :P



Nä han är tyvärr inte inkörd, men tror inte att det skulle vara några problem. Han är tömkörd rätt mkt och är inte bakskygg, har tolkat efter osv. Så det skulle nog gå prima, har tänkt tanken flera gånger.

Men finns typ inga körvägar vid stallet alls, skit trist... Så finns ingen anledning till att försöka köra in han, jag skulle iaf inte komma någonstans :P

2011-10-04 @ 23:32:40
URL: http://hovarotassar.blogg.se/
Postat av: Ida *yh* Alfredsson

Hahaha. var snäll mot mins skänklar, den hästen hoppade hus och man var glad att man kunde hålla i sig i den man han hade. Nope, Kristin sålde honom ganska tidigt en annan tjej som jag tappade namnet på har honom nu.

2011-10-05 @ 00:29:09
URL: http://wooolengirl.blogspot.com/
Postat av: Julia K ( T E A M R Y T T A R N A )

sv; (y) Jag säger till när jag har lagt till dig så kan du sen lägga till oss :)

2011-10-05 @ 07:09:38
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: Julia K ( T E A M R Y T T A R N A )

Så nu har jag lagt till dig :)

2011-10-05 @ 07:10:41
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: