Just something simple.

Tråkigt är vad jag har, på min första lediga dag desutom. Så kastade ihop en sminkning som jag bjuder på nedan.

Använder mig utav en sminkpalett av märket 88 palette som är väldigt bra ...
... samt ett borst set från Mac.


1. Nothing on
2. En grund lagd beståendes av ett ytterst tunt lager foundation samt en hudfärgad ögonskugga.
3.3 En ljus ögonskugga, jag använde en svagt rosa
3.2 En några toner starkare/mörkare ögonskugga, jag använde en som var ljus corall
3.3 En mörkare/starkare ögonskugga, jag använde en som var corall
3.4 En ögonskugga efter tycke och smak, jag använde en som var mitt imellan 2&3
3.5 En highligt/pärlemor. Lägger nästan alltid lite skimmer i böjen för att "lyfta" upp den lite.
Jag brukar sudda ihop 1-3 först. Suddi innåt/uppåt efter tycke. Sedan lägger jag på 4an och suddar lite till.
Jag har även haft en svart ögonskugga mot fransraden med en brons över och suddan lite lätt.


Lägg på macara, färdigt!

Postat av: warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012

Sv; Det är helt okej att du gör det :)

2011-10-24 @ 22:28:29
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: