Känns som en ganska givande dag...

... idag faktiskt. Jobbat 4 timmar redan och nu är det dags för veckans höjdpunkt - frukost hos chefens mamma. Mums.

Idag får hästarna stå också, är bara ledig 4½ timme idag och en timme har redan gått bort och nu om 10 min blir det frukost och då försvinner en timme till och sen ska jag sova en timme och hinna äta. Med andra ord finns ingen tid alls till att hinna rida en häst och arbeta den andra.

Sen har jag lite mycket i huvudet just nu...

Men såhär ser veckans planering ut:

Måndags tömkörde jag Bengan och det gick åt helvete. Bonnis fick stå efter som jag var på sådant skit humör att det hade gjort mer onytta att rida honom.

Tisdag lediga
Onsdag (idag) lediga
Torsdag enklare tömkörning med Bengan och skritt runda med Bonnis. Ska friser Bengan igen också. Och ge Bonnis en regäl borstning.
Fredag: Tömköra Bengan och gå en runda med Bonnis
Lördag: FOTOTIME - Bengan ska tömköras och Bonnis ridas.
Söndag: Mamma kommer och rider Bonnis och jag ska tömköra. En lite längre runda får det bli i mycket skritt och lite trav. Trevligt med sällskap :D


Postat av: Noomie

Wiii! Ser fram emot massa bilder!(:

2011-10-13 @ 10:03:11
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: