Kokar ägg.

Ytterst intressant va? Iallfall, 6 ägg är det så full kastrull! Spräckte 4 av dom när jag skulle lägga ner dom i kastrullen så känner mig lite misslyckad.

Efter min frukost ska jag ut till hästarna. Funderar på att skritta en långrunda på Bonnis, enbart skritt på fast underlag. Utforska min omgivning liksom och virra mig bort bland mysiga grusvägar och lagårdar. TUR man bor på en ö och tur man bor längst ner, för rider jag fel är det bara att rida längs med stranden så kommer jag ju hem nångång ;)

Ska dock börja med Bengan som ska tömköras med fokus på halterna like usual. Vi måste börja sätta dom!

Puss och kram mina små stjärtebarn.

Jag har ett jobb fyllt av ögongodis. Mysbebis


Postat av: Julia - bloppis på bloggen!

Sötis!

2011-10-13 @ 22:18:26
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: