Såhär på morgonkvisten.

Ja godmorgon kära läsare! Nu ska jag snart knalla till jobbet, frukosten bestod av avokadosallad och en påse gott&blandat salt påse ;)

Lite veckoplanering nu när hästarna börjar komma igång:
Måndag (igår): Lediga
Tisdag: Bengan tömköras - Bonnis ridas
Onsdag: Bengan dra däck - Bonnis ridas
Torsdag: Lediga/motioneras om jag hinner. Ska ner till granngården + att jag jobbar
Fredag: Bengan travträning - Bonnis skrittas
Lördag: Lediga
Söndag: Bengan tömköras - Bonnis ridas

Så blir en ganska bra vecka, nästa vecka jobbar jag bara en dag och planerar att både motionera Bonnis och Bengan i paddocken någon dag i slutet av den veckan.

Ska även klippa Bengan nästa vecka och sedan stalla in dom. Nu börjar det bli kallt :)
Men är lite klyven, ska jag klippa lurvet bara där han blir som svettigast eller hel klippa honom. Han är ju aldrig klippt innan så detta kan bli ganska spännande ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: