Söta Bengan.

Tog in Bengan idag och skulle gå en runda men hade sällskap i form av min personliga krokspikare. Jag är nämligen pinsamt ohändig så fick tillkalla chefens son för att spika upp 4 nya krokar. Fin blev det! :D

Iallfall, borstade igenom Bengan bara. Lurvboll. Han ser verkligen ut som en hårig köttbulle och det är ganska charmigt!

Och om han var stel idag så gjorde han något åt det själv, under den typ timmen han stog i stallgången stretchade han igenom hela kroppen flera gången :P Både rygg och båda bakbenen sträcktes ut. Gullegris!

'

Haha så himla frälst i den här bilden. Bengans min är oslagbar.
Kan dock inte bestämma mig för om det är är en mysmin eller en peddomin...


Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra idag?:D



KRAM

2011-10-23 @ 10:32:08
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Petra

Sötisar! :D



sv: Du kan få låna Max vibrator om du är snäll! ;P haha, nä men den verkar skön, man kanske skulle köpa en till sig själv också? :)



Ja nog finns det alla typer av människor alltid.

Glömde skriva förut att jag inte ens förstår vad problemet va, tyckte dina ridbilder såg jätte fina ut :) Det enda skulle väl möjligen vara händerna, men jag menar hallå, dör Bonnis av det eller? Och jag och alla andra har ju garanterat liknande svagheter, nä suck!



Finns det ingen begagnad marknad alls med selen menar du? Eller bara inte dom dyrare som då är måttsydda? För det verkar ju konstigt annars :)

2011-10-23 @ 12:29:50
URL: http://hovarotassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: