Storm.

Höll på att blåsa bort när jag skulle släppa ut hästarna idag! Inte alls pepp på att rida när det blåser orkan :( Men men, bara bita ihop ;) Hade tänkt köra in spån idag med men det kan jag ju glömma!

Nu ska jag åka och hämta ut katternas medecin. Tycker så synd om dom! Måste stänga i köket och till varddagsrummet när jag inte är hemma för att Sussi bajsar överallt annars... Och kan inte ha dom sovandes med mig om nätterna efter som Sussi bajsar i sängen. Ledsna katter har jag kan jag ju lugnt säga!

En antibiotika kur till Sussi med dåliga mage + ögoninflamations behandling till de båda. Tror vi kommer ha helt underbara 2 veckor... Sussi har en tendens till att vilja få panik såfort man ska öppna munnen på henne och hon är så himla liten att man tror att man ska döda henne varje gång. Woop woop.

När behandlingen är färdig ska jag tvätta båda katterna så de luktar gott! För just nu luktar båda två bajs, kul!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: