Svar på kommentar.

Nej jag brukar inte besvara anonyma, helt onödiga kommentarer men jag gör det endå.



Hej, du anonyma.

Det du nu sitter och gör är att dömmer bilder. Imponerande, jag förutsätter då att du är elitryttare på internationell nivå. Angelica Augustsson kanske? I så fall hälsar jag dig nu välkommen till min blogg!

Jo som sagt.

Att dömma ekipage efter bilder är något jag anser iallfall - inte alla uppenbarligen - är att hugga sig själv i benet. Efter som att det ger en bild av hur ekipaget ser ut JUST för stunden. En film ger aningen mer kött på benet att hugga i men att kommentera att någon inte kan rida - vilket jag kan skulle jag vilja påstå - är i allra högsta grad att hugga sig i benet om ekipaget såvida verkligen inte kan rida.

Men jag tackar och bockar, för att du tog dig tiden och fantasin att knåpa ihop en sådan vacker, kärleksfull kommentar.

Och till er övriga som funderar på att fälla liknande kommentarer - detta är inte kritik detta är påhopp utangrund och sånt undanbedes jag vänligen men bestämd.

(Smart chey här serrni, som vet hur man blockar ip adresser - vilket jag kommer göra. Kan dock vara roligt att se om du läser detta och svarar. Älskar disskusioner på sandlåde nivå woop woop. Sen vet jag vart du bort. Jag är rätt skillad på datorer serru.)


Postat av: Hanna G.

Hej du.

Jag förstår vad du menar men av bilderna att döma ser de inte så bra ut. Och för att få kalla sig unghästutbildare skall man ha gått hippologen. Men förhoppningsvis är de bättre i verkligheten.

2011-10-21 @ 18:46:55
Postat av: paulina

Oj, haha. Fy dig Anna!!!! Du borde skämmas flänga runt och kalla dig unghästutbildare!!! Kan ju tro du kan någonting!!

2011-10-21 @ 21:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: