Tisdag.

 

 

Bröstsele Zilco SL Sportz
- Ergonomisk brösta

pris: 5100:-

Utetäcke 170 g med hals

1500:-

Cavallo Simple boot S80
1249:-

 

Utöver det letar jag efter följande saker (så om nån vet vart det finns eller säljer så skrik!)
- Achenträns, brunt.
- Däckelunderlägg i fårskinn.
- BRA tömkörningsgjord. Som ska ligga bra på häst med rundare rygg.
- Lindor (väntar fortfarande på jul så jag kan få göra de perfekta)
- Däckelunderlägg i diverse färger (gud vad härligt med symaskin!)
- Bra regntäcke av godkvalité och passform i strl 95 cm
- Ländtäcke till tömkörningsgjord strl shetland




Postat av: Petra

sv: Men om du gör en spårklippning så lär han ju klara sig helt utan täcke :) Annars om du vill ha han täckad så är det ju bara att raka av hela skiten! ;P Mohaha Räk-Bengan :D (Fråga mig inte vart jag har fått räka ifrån, det vet jag inte ens själv..) Hoppas det går bra då eftersom han aldrig är klippt förut :) Den kan ju vara lite läskig.. :P Bra att kunna låna klippmaskin från jobbet!



Haha, men man kan ju inte störa sig på alla saker som är lite annorlunda? :P Men du kan nog vara lugn, det lutar åt den med dom "normala" siogrejerna ;) haha, den har jag tyckt är snyggast från början, men den andra är som sagt lite muppad, och jag tycker om lite udda saker, får se hur det blir :)

2011-10-19 @ 00:54:36
URL: http://hovarotassar.blogg.se/
Postat av: Anonym

driveout.se har mkt körsaker, så titta in där

2011-10-19 @ 00:54:50
Postat av: Petra

Snygg han skulle bli i alla prylar förresten! :D Gulle-Bengan :)

2011-10-19 @ 00:55:29
URL: http://hovarotassar.blogg.se/
Postat av: Noomie

Taaack! (':

Det verkar himla mysigt att ha en liten shettis alltså! Man blir lite sugen själv (a)

2011-10-19 @ 10:51:01
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: