VINNAREN I PRESENTKORTSTÄVLINGEN:

Blev Ellen som lämnade följande motivering till varför just hon skulle vinna:

" Jag behöver ny utrustning, speciellt en ny ridhjälm. Dock ligger de på väldigt hög summa i dagens läge. Om jag vann blir det inte längre lika dyrt. Så ingen tvekan om att jag skulle spara de till en hjälm som man inte klarar sig utan i hästvärlden "

Och motiveringen till varför jag valde Ellen bland de 25 tävlanden, många med otroligt bra motiveringar är att en bra och funktionsduglig hjälm är otroligt viktig och något varje ryttare bör ha för sin egen säkerhet.

-

En ny tävling ligger på planeringsbordet och kommer att lanseras nästa månad, något ni önskar speciellt eller ska man köra ett presentkort igen då detta var väldigt uppskattat?

Postat av: Petra

sv: Ja ibland kan man faktiskt undra om han inte är ett sto ;) Nä men som sagt hur kul är det att göra saker utan att få beröm? Inge kul alls.. Jag både berömmer mkt med handen, men nog ännu mera med rösten.

Och det tappar man iaf inte fokus av! :P Max kan vara en liten slökorv så man måste lixom peppa igång honom till bjudning och arbetsvilja, så jag berömmer för minsta lilla han gör rätt. Folk brukar typ kolla snett på mig när jag hela tiden låter "braaaaa, braaa dääär" haha ;) men jag märker verkligen att han tar åt sig och blir glad och mer frammåt, så skiter i att folk tycker jag är wierd och överberömmer ;) Inte många i stallet som berömmer sina hästar där jag står tyvärr, det är mest när dom gör fel. Eller något jätte bra, som att typ hoppa 2 meter eller nått. Så jag är väl lite udda som vanligt.. :P Men det skiter jag i! :)



Jo jag kan också köpa dyra saker, främst till Max. Min prins ska ha det bästa! :) Medan jag själv går runt i trasor men iaf.. ;) Men absolut inte mkt märkes saker, det är typ täcken och sånt jag kan lägga extra pengar på, där lönar det sig i kvalité. Annars skiter jag i vilket oftast, om det inte är något jätte snyggt. Det är just det där att man ska bli påhoppad för att man har på sig en grej som inte är "märkes", lixom hallå?



HAHA USCH! Som sagt det finns undantag.. ;) Jag ska formulera mig annorlunda, jag brukar alltid FÖRSÖKA tänka så. Men skulle jag ha tvestjärtar som kröp på mig skulle jag nog inte heller vilja ha dom där, så ja du är förlåten ;) haha. I somras va jag påväg att få fluginvasion inne hos smådjuren, och för att det inte ska bli värre så måste jag ju såklart döda alla eftersom dom förökar sig som jag vet inte vad. Men där sa jag faktiskt förlåt till dom och hade dåligt samvete när jag dödade dom.. men va tvungen för marsvinens skull. Haha, jag är övermesig jag vet ;P



Haha, antar att du snackar om min stjärtfinne? ;) Jag kan meddela att den fortfarande gör svinont.. :( Intressant va? ;D hahaha

2011-10-13 @ 01:02:55
URL: http://hovarotassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: