Fredag

Har precis duschat så nu håller håret på att torka. Håret som förövrigt luktar som nyspunnet sockervadd - jag älskar Aussies hårprodukter.

Ska strax ut till hästarna.

Bonnis ska longeras. Han har vilat nu en vecka så det blir lite lätt arbete bara i lite skritt och trav. Galoppen kan han få falla in i om han vill men vet inte om han ännu tar båda. Kan ju i och för sig vara bra att se så jag vet om spänningen sitter kvar? Ska ringa hovslagaren och massören idag med :)

Bengan ska bara tas in och borstas, han ska få stå inne medans jag longerar Bonnis efter som att jag gör det i hagen ;) Kan vara skönt för han att få äta lite hö och få ta av sig korgen.

vad ska Du göra idag?

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: