Godmorgon.

Just nu är jag på väg mot en föreläsning i Högsby där bland annat killen som vann förra årets utmärkelse "Sveriges duktigaste djurskötare" ska prata lite kring att vara djurskötare och hur en bra sådan är. Samt hur en bra arbetsledare är med mera. Ska bli spännande!

Har lämnat ett till tidsinställt åt er sen får ni vänta till kvällen innan uppdateringen är igång igen.

Puss!

Hur länge har du ridit och när fick du din första häst?

Postat av: Xandra

Vi har fortfarande. Nu är febern borta och såren från bölderna har börjat läka så när alla hästarna är helt feberfria får vi börja räkna ner tjugo dagar innan SVA och SLU får komma och sätta igång med forskningsprojektet.



Och så får jag ju svara på din fråga i inlägget med. :) Jag har ridit i princip hela mitt liv, sedan jag först kunde sitta på en häst, och min första häst jag fick var Bumbi som föling och hans mamma Keppa. Då var jag tre år.

2012-02-01 @ 07:41:09
URL: http://hugosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: