Gomöra!

Jag är ju som sagt i Uppsala nu, väldigt mysigt och sådär.

Igår var jag i sthlm vid typ tjugo minuter i sex efter att ha gjort världens tabbe på planet och satt mig bredvid vinghelvetet. Ja det lät rätt mycket.

Reminder to myself: sitt länge bak när du ska åka hem.

Iallafall, vi åt lite gott och mös jag Filip&Fredrik sen sov vi. Det var skönt, jag typ behövde det! Idag är det full rulle, blir snart upp plockad av mina små pojkar för att bege oss in till Uppsala. Jag ska köpa mig nån festligare topp att ha på mig ikväll samt lite vin till nattens inflyttningsfest hos en Elin. Ska bli trevligt!

Reminder to myself two: Köp en klister rulle till de svarta jeansen.

Och ja det kommer komma intressanta tidsinställda varje dag i klockan sex både i text form och video form. Det vill du ju inte missa? Så jag tycker du ska gå raka vägen till BlogLovin och klicka på prenumerera :D

Puss/kram/klappen på du din freakingawesoma läsare!

Nått särskilt ni vill läsa denna vecka?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: